FAQ
Q&A
Ik heb een product gezien maar ik twijfel, kan ik het retoursturen of zelf terugbrengen? Ja, dat kan, alle bestellingen kunnen binnen 30 dagen aan ons retour gestuurd worden. Let op: Er zijn enkele spelregels: Het artikel moet ongebruikt zijn én in de originele verpakking zitten. Daarbij worden eventuele verzendkosten niet vergoed.
Q&A
Ik heb een product gezien en wil zelf afhalen. Laat gerust een berichtje achter om welk artikel het gaat, veel (70% van alle artikelen) hebben we gewoon zelf op voorraad of anders kunnen we dit binnen 1-2 werkdagen zelf in huis hebben. Afhalen kan bij mij thuis in Kerkrade. Mijn voorraad is extern, daar kan ik geen klanten ontvangen.
Q&A
Afhalen kan a contant en/of betalen met PIN is gewoon mogelijk.
U kunt, ondanks we nét in het voetgangersgebied zitten, gewoon met de auto tot voor de deur rijden.
Q&A
Wilt U een BTW factuur; vul dan gewoon een bestelformulier op de website in, dan heeft u direct een factuur, en wij de juiste gegevens.
Q&A
Ik ben een Belgische klant en wil zonder BTW kopen, kan dat? Ja, dat is uiteraard mogelijk; als U bij het invullen van de gegevens ook uw BTW nummer invult zal de productprijs automatisch aangepast worden.
Q&A
Versturen doen we standaard met DHL, zwaardere artikelen of producten gaan met DPD, of worden direct door onze leverancier verstuurd (ook DPD) Een product zelf op een afhaallocatie in de buurt afhalen? Ook dat is mogelijk, echter ondersteund onze website deze functie nog niet. Stuur gerust een bericht of verzoek.
Q&A
We versturen dagelijks! Alle bestellingen tot 14.00 uur gaan diezelfde dag nog weg, mits anders aangegeven. Bestellingen die in het weekend geplaatst worden, gaat maandag naar de verzender. In het weekend worden geen pakketten opgehaald.
Q&A
Ik bel met het 06-nummer, maar krijg er niemand aan, dat kan kloppen; Wij zijn een eenmanszaak, kortom wij, dus ik, doe alles zelf. Dat houd in dat ik de inkoop, de verkoop, de boekhouding, alle mails antwoorden, pakketten inpakken en labelen, bestellingen wegbrengen, advertentie's plaatsen, nieuwe producten toevoegen allemaal zelf doe.
Een telefoontje komt nooit uit, wilt u snel een reactie, schroom niet even een berichtje te sturen, of te Whatsappen. Uiteraard mag een mailtje gewoon ook.
Q&A
Alle berichten komen bij mij aan, of het nu via Bol, Marktplaats, 06, Facebook, Instagram of onze eigen website gaat. Bespaar u de moeite voor het typen van dubbele berichten, we lezen alles zelf!
Q&A
Ja, het klopt dat wij meerdere accounts gebruiken op Marktplaats, dit omdat Marktplaats zakelijk vaak maar 2 advertentie's per rubriek toelaat. Namen zoals MS-Webwinkel, Multistrobe, Handelsonderneming Multistrobe zijn alle van ons.
Q&A
Ik heb iets besteld, maar het bevalt niet. U kunt gewoon u aankoop binnen 30 dagen naar ons terugsturen. Let even op de voorwaarden van de desbetreffende website. Op BOL kunt u met de retourservice 'gratis' retourneren, op onze eigen website vergoeden we geen verzendkosten.
Q&A
Ik heb iets gezien, maar twijfel over de omschrijving. Aarzel niet om contact met ons op te nemen. Al onze advertentieteksten worden met zorg vanuit het Duits vertaald. Het kan zeker zijn dat er vertaalfoutjes en verkeerde materiaalomschrijvingen inzitten.
Q&A
Kortingscodes zijn vaak tijdelijk, houd onze Facebookpagina in de gaten voor lopende actie, of acties die het hele jaar geldig zijn. Uiteraard kunt u onze pagina altijd 'liken', zo blijft u altijd op de hoogte.